عید 1403 چی بپوشیم

عید نوروز، باستانی‌ترین جشن ایرانیان، از راه می‌رسد و شور و شوق سال نو و احساس خوشایند نو شدن در دل‌ها و خانه‌ها می‌نشیند. یکی از دغدغه‌های همیشگی برای این عید باستانی، انتخاب لباس مناسب است. چه لباسی بپوشیم که هم شیک و به روز باشیم و هم با حال و هوای عید نوروز همخوانی داشته باشد؟

در این مطلب، به شما ایده‌هایی برای انتخاب لباس عید 1403 ارائه می‌کنیم تا با خیالی آسوده به استقبال بهار و سال نو بروید.

ترند های سال 1403 : تلفیقی از ظرافت و جسارت

در بهار 1403، شاهد بازگشت به استایل‌های کلاسیک با تفسیر مدرن هستیم. پیراهن‌های مردانه با خطوط صاف و شانه‌های پهن، ترنچ کت‌های بلند و راسته، و پارچه‌های گل‌دار ظریف از ترندهای برجسته این فصل هستند. همچنین، ترکیب رنگ‌های مکمل و متضاد، می‌تواند به استایل شما تنوع و جذابیت ببخشد.

رنگ‌های پاستیلی و براق

در سال 1403، رنگ‌های پاستیلی مانند هلویی، لیمویی، صورتی و آبی روشن و رنگ‌های براق مثل، آبی یخی، بنفش و سبز، بسیار ترند هستند. می‌توانید این رنگ‌ها را با یکدیگر ست کنید یا یک آیتم پاستیلی را با رنگ‌های نود مانند کرم ترکیب کنید.

پیراهن‌های گل‌دار بلند

اگر هوای عید نه سرد است و نه گرم، پیراهن‌های گل‌دار بلند را امتحان کنید. این پیراهن‌ها در سفر یا مهمانی‌های دورهمی بسیار مناسب هستند.

شلوار واید (راسته)

شلوارهای واید که در میان خانم‌ها بسیار محبوب هستند، برای عید 1403 نیز ترند بوده و با انواع کت، مانتو و شومیز ست کرد.

استفاده از یک جنس پارچه در ست لباس‌ها

اگر از کت و دامن یا کت و شلوار برای استایل کردن استفاده می‌کنید، آن‌ها را از یک جنس پارچه انتخاب کنید. مثلاً می‌توانید از کت و شلوارهای کرپ یا ساتن که ترند هستند، استفاده کنید. علاوه بر این برای این استایل باید توجه کنید که اگر از رنگ سفید یا مشکی استفاده کرده اید، نباید از رنگ دومی برای ترکیب استفاده کنید.

اکسسوری های براق و بزرگ

سال 1403 همانطور که در مقاله ترند های دنیای مد 2024 بررسی شد، اکسسوری های بزرگ و براق ترند شده است و شما میتوانید استایل خود را با انتخاب اکسسوری های بزرگ مانند گوشواره های بزرگ مدل اشکی طلایی تکمیل کنید. اما به هر حال توصیه می‌شود از اکسسوری‌های مناسب برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. انتخاب اکسسوری‌های مناسب مثل شال، روسری، کیف و کفش، می‌تواند استایل شما را کامل کند. به یاد داشته باشید که اکسسوری‌ها باید با سایر اجزای استایل شما همخوانی داشته باشند.

کیف های دستی بزرگ

با توجه به کاربری بهتر و بیشتر کیف های بزرگ، این کیف ها از پرفروش ترین ها و پرطرفدار ترین ها هستند. امسال نیز با توجه به راحتی این کیف ها به ترند برگشته اند.

لباس های حریر و طرحدار

طبق آخرین فشن شو های برند هایی مانند گوچی، امسال استفاده از پارچه های حریر و طرحدار مانند راه راهی و خال خالی ترند هستند.

لباس های طرحدار

طرح‌هایی مثل راه راه یا طرح‌های ریز مانند خال خالی ماندگاری بیشتری در کمد لباس شما دارند. همچنین در آخرین فشن شو ها شاهد لباس هایی با طرح های گرافیکی جذاب بودیم که با جسارت و ضرافت خاصی طراحی شده بودند.

استایل تام بوی مانند دهه 90 میلادی

پیراهن‌های مردانه، ترنچ کت، پارچه جزئیات گل رز، اوت فیت‌ سرتاپا دِنیم (جین)، پولوشرت و لباس‌های چرم با پارچه‌ی سبک از ترندهای بهار 1403 هستند.

برای انتخاب لباس عید 1403، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب لباس عید 1403 می‌تواند دغدغه‌برانگیز باشد، اما با در نظر گرفتن چند نکته ساده، می‌توانید لباس‌های مناسب و شیک را برای خود انتخاب کنید.

اولین قدم، توجه به ترندهای سال 1403 است. در کنار ترندهای سال، باید به سلیقه شخصی خود نیز توجه کنید. چه سبکی را می‌پسندید؟ چه رنگ‌هایی را دوست دارید؟ چه مدل‌هایی به اندام شما می‌آیند؟

مورد بعدی، توجه به موقعیت است. اگر قصد دارید به دید و بازدید بروید، باید لباس‌های رسمی‌تر و مجلسی‌تر بپوشید. اما اگر به مهمانی دعوت هستید، باید لباس‌های مناسب با آن مهمانی را انتخاب کنید.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که مهم‌ترین چیز در انتخاب لباس عید، احساس راحتی و اعتماد به نفس شماست. لباسی را انتخاب کنید که در آن احساس زیبایی و خوش‌پوشی می‌کنید و از پوشیدن آن لذت می‌برید.

با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید لباس‌های مناسب عید 1403 را انتخاب کنید و با اعتماد به نفس و شادابی به استقبال بهار و سال نو بروید.

چند ایده برای لباس عید 1403

خانم‌ها:

  • مانتو کتی و ساده با شلوار بوتکات و کتونی برای یک استایل کژوال
  • کت و شلوار ست با بلیزر و شلوار راسته و کتونی
  • وست سوزن دوزی شده با شلوار بگ و شومیز
  • پیراهن‌های بلند و گل‌دار
  • مانتوهای جلوباز با شال و شلوار
  • سارافون و شومیز

آقایان:

  • کت و شلوار ساده با پیراهن و کراوات
  • پیراهن آستین بلند با شلوار کتان
  • تی شرت و شلوار جین
  • پولوشرت و شلوار پارچه‌ای

ادامه مقالات...

عید 1403 چی بپوشیم

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.